Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSzF Általános szerződési feltételek

A „SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT által üzemeltetett www.sunikft.hu webáruházának

A „SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT
 által üzemeltetett www.sunikft.hu
 webáruházának
Általános Szerződési és Felhasználási feltételei (ÁSZF)

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni www.sunikft.hu WEB-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Az idén 30.éve működő Cégünk jelen ÁSZF-ét minden tekintetben jóhiszemű hozzáállással dolgozta ki és teszi közzé elektronikus formában,

  • a 2014.március 15. napjától hatályos Polgári Törvénykönyv (2013.évi V. törvény, Ptk.) -ban foglalt vonatkozó előírások, valamint
  • az EU-2016/679 sz. „GDPR” adatkezelési rendelete által előírtak szerint Cégünk Működési Szabályzatában foglaltak szerint (amelynek a WEB-tevékenységünkre vonatkozó részletes szövege jelen ÁSZF melléklete) szerint.

Cégünk biztosítja a Ptk. 6:78 § (1) bekezdése szerinti kitételt, amely szerint teljes részletességgel terjesztjük Vásárlóink elé Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket. A www.sunikft.hu WEB-áruházunkban a Vásárlóink és Cégünk, mint Eladó között kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre az áruszállítási szerződés (jelen ÁSZF-ben részletezettek szerint). A Vásárlói megrendeléssel-árukifizetéssel és Cégünk (mint Eladó) által dokumentált áruszállítási visszaigazolásban foglaltakkal jön létre az ÁRU (adott esetben SZOLGÁLTATÁS) –-SZÁLLÍTÁSI SZERZŐDÉS. Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek a Vásárlói megrendelések szerinti Eladói áruszállítási kötelezettségek, mint dokumentum nem kerül iktatásra és nem utal magatartási kódexre.

A www.sunikft.hu WEB-áruházunk működésével, megrendelési és szállítási előírásaival, valamint a vásárlói megrendelések lebonyolítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Cégünk, mint a www.sunikft.hu WEB-áruház üzemeltetője - a kereskedelmet, teljesítési lehetőségeinket befolyásoló gazdasági feltételek megváltozása esetén - fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában tájékoztatjuk Felhasználóinkat, amelyet az online kereskedelmi portál e célra szolgáló felületén közzétett értesítés tartalmaz.

A módosítások közreadását követően a www.sunikft.hu WEB-áruházunknak Vásárlóink által adott megrendeléseket, mint a módosított ÁSZF-ünk Vásárlóink általi elfogadásaként teljesítjük.

A Webáruházban történő vásárlás alapfeltétele, hogy Vásárló (amennyiben nem kezdeményez egyeztetést bármely kitételünk vonatkozásában, akkor úgy tekintjük, hogy Vásárlónk) minden tekintetben elfogadja a jelen (ill. mindenkori) Vásárlói Tájékoztatóban (ÁSZF-ben) foglaltakat.

E szállítási feltételeink Vásárlóink általi elfogadását jelenti a "Megrendelés" gombra történő kattintás.

 

Tartalom

1       Szerződő felek

2       Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3       A vásárlói megrendelés lebonyolítására vonatkozó információk

3.1        A megrendelés menete

3.2        A termékekre vonatkozó áruszállítási készségeink – határidők

4           A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

4.1        Vásárlás, megrendelés menete

4.2        A megrendelés feldolgozása

4.3        A megrendelés Eladó részéről (esetlegesen eltérő tartalommal) történő visszaigazolása

4.4. Vásárló megrendelése az Eladó általi visszaigazolásával és a vételár Vásárló általi teljes kifizetésével válik SZÁLLÍTÁSI SZERZŐDÉS-é!

5          A megrendelt termékek számlázásával, kifizetésével és kiszállításával (átvételével)  
            kapcsolatos tudnivalók

5.1        A megrendelt termékek számlázása

5.2        Árukifizetési lehetőségek

5.3        Áruátvétel

6           Tájékoztatás a házhoz szállításról és annak díjairól

6.1        Házhoz szállítással kapcsolatos információk

6.2        Házhoz szállítás díjszabása

6.2.1      MPL csomagküldő szolgáltatás

6.2.2      Saját fuvareszközzel történő szállítás díjszabása

7           Kiegészítő információk WEB-áruházunkkal kapcsolatban

7.1        Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

7.2        A megrendelt termékek feletti tulajdonjog átszállása Vásárlónkra

8           Panaszkezelési, jótállási, garanciális információk, tudnivalók

8.1        Vásárlói panasz kezelése

8.2        A www.sunikft.hu webáruházunkban megvásárolt termékekre vonatkozó jótállás ill. termék garancia

9          A vásárlói megrendeléstől történő elállási jog ismertetése, és az elállási jog gyakorlásának
            menetére vonatkozó tájékoztatás

9.1        „Elállási jog”

9.2        Amikor Vásárló nem élhet a megrendeléstől való elállás/felmondás jogával

9.3        A termék visszaküldése

10         Információk az adatvédelemről és az információk tulajdonjogáról

10.1     Adatvédelem

10.2     Az információk tulajdonjoga

 

1. Szerződő felek<

A Webáruház üzemeltetője, a továbbiakban: Eladó

  • Cégnév: „SUNI” SERVICE UNIVERSAL Kft.
  • Székhely: 1124 Budapest, Pagony u.25/d., I. 3.
  • Adószám: 10301199-2-43
  • Cégjegyzék szám: 01-09-064365
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: megrendeles@suni-kft.hu
  • Telefonos elérhetőség: 06/1-261-4120
  • Fax: 06/1-262-6446

A Webáruház vásárlója, a továbbiakban: Vásárló

2. Megvásárolható termékek

Webáruházunk kereskedelmi felületén AKTUÁLISAN megjelenített termékek.
Ezek közül kiemelten:

  • az esővízgyűjtéséhez, elszikkasztásához szükséges föld felszíni ill. földbe süllyesztendő tartályok, szikkasztó blokkok, valamint ezek kiegészítői,
  • közúti forgalomtechnikai és vagyonvédelmi tükrök „törhetetlen acryl-kivitelben”
  • házi-kerti, agro gazdasági kártevők elriasztására szolgáló, vegyszer mentes termékek
  • kártevő madarak elriasztására szolgáló eszközök
  • földmedrű tározók, házi-kerti medencék-aknák szigetelési anyagai

amely termékek online vásárlással, azon belül házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó fogyasztói árak, melyek tartalmaz a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

3. A vásárlói megrendelés lebonyolítására vonatkozó információk

3.1. A megrendelés menete

www.sunikft.hu online WEB-áruházunkkal kapcsolatos általános tudnivalókat az alábbi pontokba foglalt részletezés szerint adjuk közre. A webáruházunk működési rendszerét - Cégünk számítástechnikára épülő Vállalatirányítási rendszere által megkívántak szerint - folyamatosan frissítjük. Termékeink és azok árai részben a szezonalitás, részben pedig a gazdasági körülmények miatt változhatnak, ugyancsak változhatnak Cégünk árukiszolgálási elérhetőségei is.

3.2. A termékekre vonatkozó áruszállítási készségeink – határidők

Az egyes termékek adatlapján - valamint az áruház kategóriái közt böngészve - feltüntetjük készletünk állapotát, így tájékoztatást kaphat arról, hogy a kiválasztott tétel milyen gyorsan lehet az Öné.

Ha a termék mellett nem lát feliratot, azt üzletünkben már át is veheti, illetve kérheti a termék kiszállítását.

Ha a termék mellett „Előrendelhető” feliratot lát, ez azt jelenti, hogy a termék nem érhető el Magyarországon, külső raktárunkból kell berendelnünk. Általában csupán 1-2 hét szükséges a szállításhoz, de előfordulhat, hogy itt több hetes szállítást jelölünk meg.

4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

4.1. Vásárlás, megrendelés menete

A www.sunikft.hu oldalakon a termékeink böngészése, a termékkatalógus használata regisztráció nélkül használható. Amennyiben valamelyik terméket meg szeretné vásárolni/rendelni akkor a termék mellett található kosárba teszem gombra kell kattintania. A termék ekkor a kosárba kerül. A kosarát a felső menüsor jobb szélén bármikor elérheti.

A kosárban szereplő termékek törlésére és darabszámának módosítására is van lehetősége a kosár oldalon. A webáruházba való visszalépéshez a vissza az áruházba gombot használhatja. Ekkor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, illetve megrendelése módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza. Ez esetben a „db” mező előtt található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a „Tétel eltávolítása” gombot.  A kosár képernyője alsó részén már azt is ki tudja választani, hogy kér-e tőlünk házhozszállítást, avagy személyesen fárad be átvenni rendelését. Amennyiben úgy dönt, hogy véglegesíti vásárlási szándékát, akkor kérjük kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Itt kérjük, pontosan adja meg a Vásárló adatait, ill. szíveskedjen az áruátvétel és az árukifizetés módját is megadni, leellenőrizni. Lehetősége van számlázási címet is megadni, és az Ön részére fontos, számunkra hasznos megjegyzést is beírhat. Itt adatai kitöltése után, a fizetési és a szállítási módot kiválasztva, a vásárlás véglegesítéséhez a Megrendelés elküldése gombra kell kattintania. A megrendelés véglegesítésével Vásárló igazolja, hogy az általa megadott (eladó által előírt), a vásárlás befogadásához szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és egyúttal hozzájárul, hogy Eladó ezen adatokat a vásárlói megrendelés teljesítéséhez felhasználja (szükség esetén a megadott elérhetőségeken Vásárlót megkeresse). A megrendelés Vásárló általi véglegesítésével Vásárló vállalja, hogy az általa választott, ill. meghatározott árukifizetési módon megrendelése ellenértékét határidőre kiegyenlíti, s ennek elmaradása esetén Eladó a megrendelés teljesítését megtagadhatja.

Vásárló megrendelése a WEB-áruházbeli: „Megrendelés elküldése” gombra történő „kattintással” beérkezik Eladó (azaz Cégünk) számítástechnikai rendszerébe. A Vásárlói megrendelést Eladó (Cégünk) akkor tekinti részéről befogadottnak, amikor Eladó alkalmazottjai ellenőrizték és írásban visszaigazolták azt.

4.2. A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon H-CS: 7-16 óráig P: 7-15 óráig. megtörténik. Megrendelés leadására a megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség. Munkaidő lejárta után történő megrendelés esetén a vásárlói megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidőnk: a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belüli. Amennyiben valamely termék vonatkozásában ettől eltérő szállítási határidőt tudunk csak biztosítani, ezt ügyfélszolgálatunk e-mailben - vagy a vásárló által megadott más elérhetőségein - jelzi.

4.3. A megrendelés Eladó részéről (esetlegesen eltérő tartalommal) történő visszaigazolása

Eladó (azaz Cégünk) köteles a Vásárló részére a megrendelést a 4.2. pontban foglaltak szerint visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg az Eladó által vállalt határidőre, úgy a Vásárló minden külön értesítése nélkül is elállhat megrendelésétől. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy Vásárló megrendelését visszautasítsa, vagy a megrendelt termékhez mindenben hasonló termék megajánlásával igazolja vissza. Vásárló jogosult arra, hogy a megrendelésétől eltérő Eladói visszaigazolásban szereplő termék vásárlásától elálljon.

4.4. Vásárló megrendelése az Eladó általi visszaigazolásával és a vételár Vásárló általi teljes kifizetésével válik SZÁLLÍTÁSI SZERZŐDÉS-é!

5. A megrendelt termékek számlázásával, kifizetésével és kiszállításával(átvételével) kapcsolatos tudnivalók

5.1. A megrendelt termékek számlázása

Cégünk, mint Eladó, minden eladásra kerülő termékről a mindenkor hatályos jogszabályok által előírt tartalmú számlát állít ki, feltüntetve a termék pontos cikkszámát, megnevezését, nettó és bruttó árát, az áru kifizetésének és szállításának határidejét, valamint a vásárló által választott szállítási módot, ennek díját. Vásárló köteles a számlázási előírások szerinti adatszolgáltatásra. A Vásárló az általa tévesen vagy hiányosan megadott adatok esetén/általa erre való hivatkozással Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására!

Azon termékek esetében, amelyek csak megrendelésre kaphatók, Eladó ELŐLEG-számlát állít ki. Amennyiben Vásárló nem fizeti ki/utalja át az előleg számla szerinti összeget a megadott határidőig, akkor Eladó elállhat a szállítási kötelezettségétől! Vásárló ebben az esetben nem érvényesíthet kártérítési igényt Eladóval szemben!

Eladó a banki (előre fizetéses) átutalásos, vagy bankkártyával történő árukifizetés esetén jogosult „proforma - számla” kiállítására, a számlázásra vonatkozó előírások szerint. Eladó az áruk ellenértékének számlájára történő beérkezését követően - az előírások szerint kiállított számlával kísérten - végzi el az áru átadását/kiszállítását.

5.2. Árukifizetési lehetőségek

  • Előre utalással, vagy közvetlen banki befizetéssel,
  • Utánvétes fizetés készpénzzel a futárunknak a termék átadásával egyszerre
  • Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetés működése: az online megrendelt termékek vételárát és szállítási költségét Vásárlónk bankkártyával is kifizetheti. WEB-áruházunk részére a K&H Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, így bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára. A fizetés közvetlenül a K&H Bank által üzemeltetett, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó weboldalon történik. A webáruházunk az Ön kártya és számla adatait nem látja, annak nincs, nem lesz birtokában. Amennyiben Vásárlónk a bankkártyás fizetést választja és  a – bank-kártyáját kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi - vagy nem tudja teljesíteni (pénzhiány, vagy vásárlói adatszolgáltatási hiba miatt) akkor Eladó (a Vásárló előzetes értesítése mellett) jogkövetkezmények nélkül törölheti Vásárló megrendelését. A WEB- áruházunkban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t.

5.3. Áruátvétel

  • Vásárló a megrendelt terméket személyesen veheti át (Árukiszolgálás & Ügyfélforgalmi irodánk: 1103 Budapest, Noszlopy u. 2-6., nyitva: H-Cs: 7:00-16.00, P: 7:00 -  15:00     térkép: link), vagy kérheti annak házhoz szállítását.
  • Amennyiben megrendeléskor az áru átvételeként a házhoz szállítást jelölte meg, a megrendelt termék bruttó értékét (a teljes vételárat szállítási költséggel együtt) előre át kell utalnia, vagy a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie.

Az Eladó által tett/küldött visszaigazolásban szereplő végösszeg a termékek árát teljes körűen tartalmazza. A fuvarköltséget a rendelés rögzítésekor rendszerünk előre fizetést feltételezve kalkulálja. Így az Eladó által küldött visszaigazolásban (e-mailben /fax-ban/levélben) a közölt előkalkulációval meghatározott fuvardíj kizárólag tájékoztató jellegű, és csak előre fizetés, illetve normálméretű csomag esetén végleges. Kérjük, hogy Vásárlónk pénztár oldalon a megjegyzés ablakban JELEZZE ELŐRE UTALÁSI SZÁNDÉKÁT!

A fuvarköltség tovább is emelkedhet túlméretes termék/csomag rendelése esetén. A házhozszállítási díjakkal kapcsolatos általános tájékoztatónkat a 6. pontban foglaltuk össze.

6. Tájékoztatás a házhoz szállításról és annak díjairól

6.1. Házhoz szállítással kapcsolatos információk

6.1. Házhoz szállítással kapcsolatos információk

A számlát (és ha arra törvényi előírás van, akkor) a garancia levelet minden esetben a küldött csomag tartalmazza. Kérjük hogy a csomagot a kézbesítéskor a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és ha a terméken esetlegesen sérülést találna, okvetlenül kérje a Szállítmányozótól jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, ill. jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Cégünk fenntartja a jogot arra, hogy az esetleges csomag-súly előkalkulálásával kapcsolatos hibákból adódó szállítási díjkülönbséget kiszámlázza. Nagy térfogatú, de viszonylag kisebb súlyú termékek esetében a rendszer által kalkulált díjak szintén változhatnak, mely esetben a szállítási díjkülönbség ugyancsak kiszámlázásra kerül. Cégünk (Eladó) külön csomagolási költséget nem számít fel! Az egyes megrendelésekre vonatkozó konkrét szállítási díjat Eladó megrendelés visszaigazolásában határozza meg!

Kérjük, NE UTALJON ELŐRE, csak ha már egyeztettünk Önnel a szállítást illetően!

6.2. Házhoz szállítás díjszabása

6.2.1. MPL csomagküldő szolgáltatás

Cégünk az MPL szolgáltatását veszi igénybe vásárlói megrendeléseink házhozszállítására.

  1. Általános gyakorlatunk szerint az MPL csomagküldő szolgálattal történő kiszállításkor a termék az áru feladásától számított 24 / 48 órán belül az ország teljes területén „Házhoz kézbesítve” tarifával re eljut. A csomagok kiszállítását postai utánvéttel, vagy előre fizetéssel vállaljuk. Előre fizetés esetén a megrendelt terméket, a teljes vételár bankszámlánkra történő beérkezését követően indítjuk.
    A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű pl. munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben előre tud utalni, vagy a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját Vásárlónak kell megfizetnie, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
    termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában a Felhasználó nem tudja bizonyítani, hogy a sérülés mikor keletkezett, a kereskedőnek viszont rendelkezésére áll a futár általi átvételi dokumentum, amelyet a Felhasználó / Megbízottja saját aláírásával igazolt, miszerint a terméket sérülésmentes állapotban átvette, külső sérülés a csomagoláson nem volt észlelhető. Amennyiben a Felhasználó ilyenkor él elállási jógával - mivel jegyzőkönyv nem áll rendelkezésre - a kereskedő a sérült / hiányos termék "esemény utáni" értékét köteles megtéríteni, mivel ilyenkor kvázi nem rendeltetésszerű használat következett be. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal! Jegyzőkönyv hiányában a vállalkozás biztosan nem tud foglalkozni a fenti jellegű vásárlói észrevétellel! 
    A terjedelmes/törékeny árukra külön díjszabás vonatkozik. Konkrét termékek szállítási díjaival kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat!
MPL postai díjszabás házhozszállítás esetén 2020.07.01-től visszavonásig
Súly Értékhatár Utánvét bruttó Utánvét, törékeny esetén bruttó Utánvét, terjedelmes esetén bruttó
1-5 kg 5-20.000 1996 3005 3341
20.005-50.000 2416 3424 3760
50.005-100.000 4103 5112 5448
100.005-200.000 8292 9301 9637
200.005-300.000 12610 13619 13955
5-10 kg 5-20.000 2402 3714 4152
20.005-50.000 2821 4133 4571
50.005-100.000 4509 5821 6259
100.005-200.000 8697 10010 10447
200.005-300.000 13015 14328 14765
10-15 kg 5-20.000 2402 3714 4152
20.005-50.000 2821 4133 4571
50.005-100.000 4509 5821 6259
100.005-200.000 8697 10010 10447
200.005-300.000 13015 14328 14765
15-20 kg 5-20.000 3007 4774 5363
20.005-50.000 3426 5193 5782
50.005-100.000 5114 6881 7470
100.005-200.000 9303 11070 11659
200.005-300.000 13621 15388 15977
20-25 kg 5-20.000 3477 5597 6303
20.005-50.000 3896 6016 6722
50.005-100.000 5584 7704 8410
100.005-200.000 9773 11892 12598
200.005-300.000 14091 16210 16916
25-30 kg 5-20.000 4041 6583 7431
20.005-50.000 4460 7002 7850
50.005-100.000 6148 8690 9538
100.005-200.000 10337 12879 13726
200.005-300.000 14655 17197 18044
 

Amennyiben a csomagot nem házhozszállításra kéri, hanem postán maradóra, kérjük rendelés leadásánál jelezze részünkre.

Postán maradó csomag 30 kg terjedelemig van lehetőség.

Amennyiben a kiszállítandó termék TERJEDELMES kategóriába esik, akkor „terjedelmes árú szállítási felára” az alapár 100 %-a. Amennyiben Vevő az „UTÁNVÉT-es ”megrendelés/kiszállítás mellett dönt, úgy az utánvétes árukifizetés miatt, „szállítási felárral” kell számolnia. Az utánvétes árkülönbséget Eladó a visszaigazolásában megadja. 

Fontos figyelmeztetéseink:

  • Amennyiben a kiszállítandó termék TÖRÉKENY kategóriába esik, akkor „törékeny árú szállítási felára” az alapár 75 %-a
  • Amennyiben a Vevői megrendelésnél a kiszállítandó áruk összértéke meghaladja a bruttó 50.000.- (azaz ötvenezer) forintot akkor a Vevő kockázata, hogy erre a küldeményre (az 50.00.- Ft-ot meghaladó összegre) értékbiztosítást köt-. e vagy sem.
    A biztosítás díjtételét Eladó a visszaigazolásában meghatározza.
  • Vevő rendelkezhet úgy is, hogy az termék „Házhoz kiszállítás” -át szombati napon kéri, úgy ennek MPL-felára csomagokként bruttó 1.050.- Ft
  • Vevő rendelkezhet úgy is, hogy a termék „Házhoz kiszállítás” -át (a szokásos 2-10 nap közötti kiszállítástól eltérően, de ezen időintervallumon belül) ÁLTALA MEGHATÁROZOTT NAPON kéri, ennek MPL-felára csomagokként bruttó 400.- Ft
  • Rakodólapon szállítandó termék/ek/re ESETI SZÁLLÍTÁSI DÍJAT kalkulál Eladó

További információkért látogasson el az MPL honlapjára: https://www.posta.hu/.

6.2.2. Saját fuvareszközzel történő szállítás díjszabása

prémium áruk szállítását, Cégünk minőségbiztosítási okokból saját fuvareszközeivel történő szállítással teljesít (esővízgyűjtő tartályok, szikkasztó blokkok, szigeteléstechnikai anyagok, egyéb egyedi méretű, súlyú és/vagy törékeny termékek (vagyonvédelmi tükrök), stb.).
A saját szállítás díja földrajzi régiónként változik, melyet az alábbi táblázat foglal össze:

Budapesttől való távolság

Földrajzi hely (megye, város)

Nettó szállítási költség (Ft)

Bruttó szállítási költség (Ft)

 

Budapest

6 000

7620

Budapest vonzáskörzete

Pest megye

8 000

10160

Régió1

Komárom-Esztergom, Fejér, Heves és Nógrád megyék, valamint Kecskemét és Szolnok

12 000

15240

Régió2

Veszprém, Tolna, Bács-Kiskun és Szolnok megyék, valamint Győr

16 000

20320

Régió3

Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala, Somogy, Baranya, Csongrád, Békés, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg és Borsod-Abaúj-Zemplén megyék

24 000

30480

 

 

 

7. Kiegészítő információk WEB-áruházunkkal kapcsolatban

7.1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A „HÁZHOZ KÉZBESÍTETT” csomagok kézbesítése munkanapokon történik a 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű pl. munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a Vásárlóra terheljük! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben előre tud utalni, vagy a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját Vásárlónak kell megfizetnie, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

7.2. A megrendelt termékek feletti tulajdonjog átszállása Vásárlónkra

A megrendelt termékek feletti tulajdonjog akkor/azután száll át Vásárlónkra, amikor Vásárlónk a megrendelt termék vételárát (és ha van szállítási díját) hiánytalanul kifizette és átvette.

8. Panaszkezelési, jótállási, garanciális információk, tudnivalók

8.1. Vásárlói panasz kezelése

Vásárló, amennyiben a vásárlással kapcsolatban panasszal kíván élni, ezt megteheti személyesen Árukiszolgálás & Ügyfélforgalmi irodánkban 1103 Budapest, Noszlopy u. 2-6. szám alatt (nyitva: H-Cs: 7:00-16.00, P: 7:00-15:00, térkép: link), ill. e-mailben az megrendeles@suni-kft.hu címen, vagy telefaxon a 06/1-262-6446 számon, továbbá levélben a fenti címen.

Vásárló panaszával, észrevételével az alábbi szervekhez fordulhat:

Helyi Polgármesteri Hivatal jegyzője:
Dr. Szabó Krisztián
Cím: 1102 Budapest, Szent László tér 29. I. emelet 101.
Levelezési cím: 1475 Budapest, 10 Pf.35.
Telefon: +36/1-433-8202

Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefon: +36 -1-4502598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: +36-1- 4882131, Fax: +36-1-4882186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A vásárlói panaszok elintézését az 1997. évi CLV. fogyasztóvédelmi törvény szabályozza:

  • „29. § (11)149 A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  • (12)150 A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.”

8.2. A www.sunikft.hu webáruházunkban megvásárolt termékekre vonatkozó jótállás ill. termék garancia

A termék cseréjét a vonatkozó 45/2014. (II.26) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően intézzük el

WEB-áruházunk által forgalmazott termékek mindegyike megfelel a hatályos jogszabályok által előírt, ill. a gyártói gyakorlatnak megfelelő jótállási – garanciális feltételeknek.

A termékekre (annak gyártójától függően) 12, 24, 36 hónap ill. egyes termékekre 15 és 21 év élettartam garanciát vállalunk. A termék esetleges meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon, valamint egyéb elérhetőségeinken adunk részletes felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége Vásárlót terheli. A meghibásodott terméket, készüléket közvetlenül Webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 1103 Budapest Noszlopy utca 2. címre.

9. A vásárlói megrendeléstől történő elállási jog ismertetése, és az elállási jog gyakorlásának menetére vonatkozó tájékoztatás

9.1. „Elállási jog”

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó” jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Vásárlónk a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben ezt jelezte e-mailben, telefaxon vagy személyesen. A termék visszaküldésére további 14 nap áll rendelkezésére, vagyis a csomag visszaküldését a kézhezvételt követően 28 napon belül kell megoldania. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót (Vásárlónkat) a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár Vásárló általi megtérítését. Az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a termék hibátlan, használható, ill. további értékesítésre alkalmas állapotban legyen. Eladó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni köteles a termék vételárát a Vásárló részére. (A visszafizetés módját Eladó Vásárlóval egyeztetni köteles.)

A vásárlói elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben Vásárló élni kíván elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott email, vagy telefax-elérhetőségeink valamelyikén írásban, illetve postai úton írásban. Postán történő jelzés alkalmával a levélpostára adásának időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése Vásárlót terheli! A termék visszaérkezését követően Eladó a vonatkozó kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni köteles a termék vételárát a Vásárló részére. (Vagy a Vásárló által megadott bankszámla számra, vagy külön Vásárlói kezdeményezésre postai úton történő visszajuttatás is lehetséges. Ebben az esetben Eladó levonhatja a visszatérítendő összegből a postai átutalás díját!

9.2. Amikor Vásárló nem élhet a megrendeléstől való elállás/felmondás jogával

Ha a megrendelt termék kifejezetten Vásárló által meghatározott igények alapján, egyedi megrendelésére / kérésének megfelelően került előállításra és/vagy Gyártó-közvetlen importból a vevő részére beszerzésre!

Ha Vásárló a termék megrendelésével együtt egyéb kapcsolódó szolgáltatást is (pld. beépítést-összeszerelést stb.) megrendelt és Eladó a Vásárló előzetes, kifejezett igényével, beleegyezésével teljesítette is a komplex megrendelést. (Eladónak, a Vásárlói megrendelés visszaigazolásában szerepeltetnie kell azt a kitételt, hogy a „vásárlói egyedi igény szerint gyártatott ill. egyéb eladói szolgáltatást is tartalmazó megrendelést annak Vásárló általi kifizetését és Eladó általi teljesítését követően Vásárló az elállási-felmondási jogát elveszíti)

9.3. A termék visszaküldése

A terméket Eladó, csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza!

10. Információk az adatvédelemről és az információk tulajdonjogáról

10.1. Adatvédelem

Az EU-2016/679 sz. „GDPR” adatkezelési rendelete Cégünk Működési Szabályzatának része, egyben jogalapja. Cégünk 2018.05.21-én közzétette A „SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT-át, amelynek a WEB-tevékenységünkre vonatkozó részletes szövegét mellékletként csatoljuk. A Webáruház használata során Eladó a részére Vásárló által rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Futárszolgálat, vagy annak alvállalkozója (a megrendelés kézbesítéséhez). A Webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célból (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat Eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat Eladó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a Webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra és a hivatkozott GDPR szabályzatunk szerint. A Webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat Eladó bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@suni-kft.hu e-mail címen.

10.2. Az információk tulajdonjoga

A „Tartalom” magában foglalja - anélkül, hogy erre korlátozódna - a Weboldalon feltüntetett logókat, stilizált szemléltetőket, kereskedelmi szimbólumokat, statikus képeket, dinamikus képeket, multimédia szövegeket vagy tartalmat, melyek kifejezetten Eladó tulajdonát képezik és Eladó fenntartja az ilyen értelemben közvetlen és közvetett módon (felhasználási vagy közlési engedély révén) szerzett minden jogát.

Vásárlónak nem áll jogában a „Tartalmat” másolni, terjeszteni, közölni, harmadik felekhez átküldeni, módosítani vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, valamihez csatolni. Nem áll jogában a „Tartalmat” a Weboldalon kívül használni, Eladó által eredetileg kívánttól eltérő bármely más kontextusba helyezni, továbbá Eladó „Tartalom” feletti szellemi tulajdonjogát igazoló jeleket eltávolítani, valamint nem áll jogában részt venni a „Tartalom” másolásával, módosításával vagy kitűzésével megvalósított anyagok átküldésében, eladásában, terjesztésében, csakis Eladó kifejezett módon tett írásos beleegyezésével.

Vásárló a „Tartalom” egyes elemeit csak személyes és nem kereskedelmi célból másolhatja le, küldheti vagy használhatja, és csakis akkor, ha ez nem ellenkezik e Dokumentum előírásaival.

Eladó külön megállapodás keretében Vásárlónak megadhatja egy bizonyos „Tartalom” vonatkozásában a használati jogot. E használati jog csakis az adott megállapodásban meghatározott „Tartalomra” terjed ki, és nem jelenti Eladó szerződéses kötelezettségét az illető Vásárlóval szemben vagy bármely olyan harmadik féllel szemben, amely bármilyen eszközzel hozzáférést nyer ehhez az átküldött „Tartalomhoz”, és amely esetleg őt megsértheti vagy megsérti bármely módon a felhasználási egyezmény idején, vagy annak lejárta után.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók. Vásárló, a WEB-áruház oldalainak böngészésével, megrendelésének rögzítésével elfogadja Eladó Általános Szerződési Feltételeit, valamint adatkezelési elveit.

Felhívás Cégünk WEB-áruházát meglátogatók, áruházunkban vásárlók felé

www.sunikft.hu webáruházunk felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie célja az adott oldal minél magasabb színvonalú működésének biztosítása a felhasználói élmény növelése érdekében. A cookie-t a Felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa. A cookie-k alkalmazásának tiltásával a Felhasználó tudomásul veszi, hogy cookie nélkül az adott oldal működése nem teljes értékű. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Szíves érdeklődését, vásárlását és figyelmét köszönjük!
„SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT
Ügyvezetése